Why?

Alltså det här med blogg egentligen? Varför har man en blogg, varför skapar man en från första början? Är det för att få upp statusen i samhället genom att skriva en massa skit om vad man gjort under dagen, ni märker ju bara hur tråkig min blogg är! Eller är det för att tjäna pengar på den, jo goodluck med det. Är det för att kunna jämföra mängden läsare som läser om ens vardag med andra bloggare, och typ blog awards varför har man det? Det finns säkert jättemånga andra oupptäckta mer kreativa bloggare. Och nu till sista frågan, varför bloggar jag egentligen? Jo för att jag tycker att det är skönt att kunna logga in och skriva av sig då man känner för det. Och jag erkänner jag är fast i bloggberoendet jag bara måste få veta vad Kissie, Kenza, Foki, Paow, Dessie gör på dagarna för det är så himla intressant! Ja varför bloggar man egentligen?
Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0