A new start!

Känner att min bloggpaus är över och tänker ge bloggvärlden ett försök till.
Förra veckan hade jag feber och var förkyld så missade en hel vecka i skolan, har massor att ta igen, typiskt. Denna veckan hade jag öroninfektion och hostan hade jag kvar, har levt på penecillin i 5 dagar och kände mig mycket bättre till igår då jag fick feber igen, känner mig dock ganska kry idag vilket är positivt.

I fredags var jag med Emma, sedan drog vi till Ellens place och var med våra brudar och efter det drog vi hem för att sova.
Lördag steg jag och Emma upp kring 7 för att gå ut och fota och bilderna finns här nedan.
Emma åkte med mamma hem till sig och jag joggade iväg till min älskling, tro det eller ej men jag joggade. Kring 2 någon gång kände jag feber i kroppen och då gick jag och la mig, när jag vaknade igen var det kvar så jag åkte hem och hade tråkigt resten av lördagskvälen. YEY! 

Bilderna är tagna av Emma Selin, besök hennes fotoblogg på emmaselin-photo.blogspot.com











Nu ska jag duscha och göra något åt mitt liv, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Snygg tjej i en snygg tröja...Kram

2011-04-03 @ 20:15:43
Postat av: Emma

Bilderna blev ju helt okej ändå :) krya på dig hjärtat!

2011-04-04 @ 13:58:59
URL: http://www.emmaselin-photo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0