Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter Emmy Alise Persson, därav bloggnamnet.
På fritiden älskar jag att vara med min vänner sjunga och åka snowboard. Min moster och hennes man har en egen inspelningsstudio så jag spelar in låtar där lite då och då.



(Här är tre utav dom)
Sen så har jag spelat in en till låt som jag skrev själv, men den finns bara på facebook.
Annars så är jag om jag får säga det själv en ytterst trevlig och positiv person som inte vill något hellre än att vara vän med andra.
Jag älskar mina medmänniskor massor vilket gör mig kärleksfull antar jag ;)
Sen så har vi ju Momme The Man.. Haha vi har varit tillsammans i snart 1,5 år och han tar upp en del av min fritid han också hehe men det har jag inghet emot för jag älskar min lilla pussgurka!
Ja, det var lite om mig, annars får ni gärna fråga på hur mycket ni vill, anonyma eller inte spelar ingen roll :)
Avslutar med en bild på mig och Momme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0