Dag 3 - vad jag ätit

Denna dag blev en total fail igen eftersom jag endast kom ihåg att ta kort på 2 saker som jag åt.

Frukost: Havregrynsgröt med äppelmos, macka med gurka och ett glas juice. Mums


Till lunch blev det parisare, helt okej!

På bussen hem blev det lite turkiskt godis, mycket gott.


När jag kom hem smällde jag i mig en massa glass och och till middag blev det spagetti och köttfärssås, otroligt gott, är det någon mer än jag som älskar saltlakrits hard topping?

Annars så har jag haft bild idag och hann riktigt mycket. Här är en grej jag gjorde, storleken är ungefär en meter.


Amanda och Kerstin fotade mig i höstas till sitt avslutningsarbete i fotokursen och nu hänger jag i biblioteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0