Dag 4 - mina 4 favoritartister

Jag har egentligen ingen specifik favoritartist nuförtiden, men det är en hel del som jag verkligen tycker om.
När jag var mindre älskade jag Pink, Britney och Darin. Nu lyssnar jag mer på:

Slipknot. Dom spelar ganska hård musik vilket jag föredrar så jag lyssnar väldigt mycket på dom.


Linkin Park. Jag tycker om Linkin Park därför att dom bryter med hårt och mjukt i deras musik.



Papa Roach. Jag tycker om Papa Roach pågrund av deras häftiga musik.



Sum 41. Tillsist väljer jag Sum 41 för att jag lyssnar på dom också väldigt ofta.
Detta är inte mina 4 favoritartister men det är 4 stycken som jag lyssnar på väldigt mycket. Sen så tycker jag väldigt mycket om ballader och disney-musik. Jag lyssnar som egentligen på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0