Dag 5 - Min bästa vän

När jag gick i 1an på grundskolan började jag och Emma Selin umgås. Vi snackade skit nere vid grillplatsen och märkte att vi både ogillade och gillade samma saker.
Sedan dess har vi varit oskiljaktiga i vått och torrt, det har alltid varit Emma och Emmy, Emmy och Emma.
Vi har haft våra små tjafs men det har alltid löst sig.
Emma har betytt otroligt mycket för mig i mitt liv, jag var nämligen halvt mobbad och utanför från 3an och uppåt 5an. (Emma flyttade till stan i 3an)
När vi blev äldre mognade jag och Emma ifrån varandra lite, kan man säga. Men vi hamnade på samma nivå igen och allt blev som vanligt.
Sen ungefär ett år tillbaka så har jag och Emma glidit ifrån varandra väldigt mycket, vilket jag tycker är jättetråkigt. Det har ju alltid varit Emma och Emmy, Emmy och Emma.
Vi hade planer på att flytta ihop i en lägenhet i göteborg, fara på en shoppingweekend till Kina och leva tillsammans livet ut som bästa vänner.
Emma är jättevacker och jag har alltid varit avundsjuk på hennes utseende. Trots hennes otroliga skönhet på utsidan är insidan ännu vackrare! Emma sätter alltid andra före henne själv och hon förtjänar verkligen att bli älskad av alla! Tyvärr har jag inte alltid visat min uppskattning mot henne, dumt av mig. Men nu har hon en jättefin pojkvän Jonas som älskar henne och förstår henne och jag är så lycklig för hennes skull! Hon förtjänar verkligen det bästa och nu har hon det.
Emma, jag älskar dig sååå mycket. Även om du kanske inte känner likadant över vår vänskap så ska du veta att jag ALLTID kommer att finnas där för dig hur mycket vi än glider ifrån varandra så kommer det alltid vara, Emma och Emmy, Emmy och Emma.
Puss på dig mitt hjärta och min bästa vän.




Kill Bill-kväll :)


BFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0