Dag 7 - Bild från i somras

Jag kunde inte bestämma mig för en enda bild så jag tog ett par stycken istället.


Jag, Momme, Crille och Fia fiskade typ varenda dag i somras. Älskar att sitta i båten i kvällssolen och bara ta det lugnt och njuta av tillvaron. Tycker inte om att fiska för jag tycker synd om fiskarna och maskarna.



Det här är en bild som jag älskar på mig och Momme. Den är tagen under en semester vi tillbringade med familjen i lycksele. Just denna blev tagen på djurparken i gräset då vi låg och myste i solen.



Jag gickl på PDOL med min bästa vän Emma och vi hade riktigt kul må jag säga.




Jag älskar den här bilden för att ingen hängde med då kortet togs. Haha väldigt töntig.
Vi hade en bada-och-basta-kväll på Ellens mormor och morfars stuga, superkul.


Jag och finaste Sofie tillbringade många mornar på stranden i somras, älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0