Hela min värld

Jag sitter och sjunger hela min värld och funderar på att leka sjöjungfru.. Men jag får ta det senare i livet för nu har jag annat att göra.
Eftersom mitt lilla hjärta Alibaba har installerart windows 7 på min datror och och omformaterat den så har min cam försvunnit plötsligt och därför så har jag inga "fina" hej-kom-och-lek-med-mig-cambilder.
Nu sprang jag och bad momme  ta en pussbild med mig.. min kassa mobilkamera får duga.
För att kompensera den första kassa bilden bjuder jag på ett par bättre från samma dag då vi gick modevisning.


Den kassa pussbilden på mig och momme, han har snaggat sig (äntligen)


Jag...


Momme och crille på modevisningen


Jag suris emmy hänger inte med på bild


Hänger inte med på bild


Jag och crille


PÖSS


Min otroligt vackra pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0