Dag 10 - Min kärlek

Höstlovet 2009 vaknade jag upp måndag morgon och var påväg ner i trappen. Där möter jag Momme Nyström, det jag inte visste då var att vi skulle bli tillsammans och har varit det nu i snart 1,5 år.

Momme kommer ursprungligen från Skellefteå och det var alltid lika spännande att åka buss ner till han för att träffas.
När vi hade varit tillsammans i ungefär ett halvår slyttade han till en lägenhet i Jävre för att komma närmare mig och idag sover jag hos han varje kväll för att kunna åka med en senare buss.

Varför jag älskar Momme så mycket är för att han har ett fantastiskt skratt, skrattar han skrattar jag.
Jag älskar sättet han ser på mig, han ser på mig med eld i ögonen och han får mig att känna mig så speciell.
Sättet han håller om mig inför sina vänner och visar att jag är hans.
Hans  fantastikt snygga kropp och utseende.
Jag älskar Momme för att han älskar alla mina svagheter och komplex som jag inte älskar med mig själv.
Sen så är det en miljon till saker men det får räcka, här ska det inte smöras allt för mycket ;)

Vad heter ni? - Emmy och Momme
Hur länge har ni varit tillsammans? - typ 18 månader?
Är ni förlovade? - Nej.

Bor ni ihop? - Jag sover hos han varje kväll men är hemma under dagarna.
Har ni barn? - Nej
Har båda körkort? - Han har, jag är på G.

I så fall, vem kör bäst? -  Jag?
Kommer du ihåg er första kyss? - Ohja!
Vem sa "Jag älskar dig" först? - Han sa det först!
Vem är äldst? - Momme
Vilka stjärntecken är ni? - Jag är skytten och Momme Jungfru, haha, jungfru!
Vem fyller först på året? - Momme
Vem är längst? - Momme
Vem sjunger bäst? - Jag!
Håller ni i handen på stan? - Oftast.
Var det kärlek vid första ögonkastet? - Haha omedvetet antar jag :S.
Har ni någon speciell låt? - Alexander - a little too perfect. Första låten han tillängnade mig :)
Har ni några framtidsplaner? - Vi tar en dag i taget!
Har ni gråtit i varandras armar? - Nope, jag har gråtit inte han.
Har ni varit utomlands tillsammans? - Nej, men en resa är inplanerat!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Myser, ser film, omformaterar datorer
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Nej, inte alltid. Vi glömmer det ibland.



Kommentarer
Postat av: Hemlig!

Vadå glömmer....svårt att glömma nått när man sen blir bestraffad avre!

2011-05-05 @ 23:02:47
URL: http://momme.no-ip.org
Postat av: olle

va har inte ni en son ? :O

2011-05-06 @ 20:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0