Det ekar över hela staden.

Jag hade nationella prov i matte A del 2 imorse, det gick som det gick, kunde ha gått sämre, kunde ha gått värre. Nu är det skönt att få det bortgjort i alla fall.

Efter skolan drog jag och solade solarium, solade en kvart och drömde mig bort till soliga stränder, och vem säger att man inte blir brun av att sola solarium?


Efter solningen så skyndade jag mig in till stan fför att prova skor till modevisningen som är imorgon, spännande.
Det  blev ett par svarta fina kilklackar :)
Jag köpte även BUS från aco, den är bäst om man vill ha färg för ansiktet också.

En bägare med kulglass fick även följa med hem, gott.

Nu har jag äntligen gjort färdigt samhällskompletteringen och ska börja med alla andra 1000 arbeten som finns kvar.. Speciellt yvonnes arbeten som tydligen skulle gå så fort, där hade hon fel.

Snart bär det av till min älskling, ska bara göra lite mer läxa och packa!

snör in en dagens!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0