Don't stop never give up

Gårdagen var riktigt kul, först drog jag tillsammans med att par av brudarna på en releasekonsert som för övrigt var riktigt bra.
Efter det drog vi ner på ICA och köpte oss varsin glass för att sedan bege oss hem till Louise.
Väl hemma hos Louise spelade vi lite spel och såg en film som var slut kring 00:00.
Efter det satt vi och snackade till halv 2 ungefär då jag började dra mig hemåt.
När jag kom in i lägenheten gjordde jag mig klar för kvällen och satte mig här ett tag, la upp en massa bilder på bdb osv. Nu på morgonen så går jag in och kollar och det spårade iväg med bildkommentarer, nice.
har tyvärr ingen bild från igår så jag bjuder på någon random bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0